Redia designer biblioteksoplevelsen

Vi skaber sammenhængende løsninger, som giver borgerne lyst til og mulighed for at udforske litteraturen og bibliotekernes mange muligheder.
Redia brand 1

"Redia er et fedt sted at være UX designer, fordi vi prioriterer at undersøge og forstå brugernes behov. Det giver en faglig stolthed for vores produkter, at vi brugertester og kvalitetssikrer, inden vi udgiver."

 

Mette Esager
Lead UX designer i Redia

Mød Redias team

Vi er en flok dedikerede medarbejdere med forskellige baggrunde, som elsker at nørde bibliotekernes verden.

Redias rejse

Dokk1-præsentation-Line (1)-1

Redia etableres

Fra 2010 - 2016 udvikler Redia digitale løsninger til både biblioteker, museer og skoler med fokus på den gode brugeroplevelse og funktionelt design.

2010
Poster_foto1

Bibliotekerne i fokus

Bibliotekerne bliver Redias strategiske omdrejningspunkt, og det norske bibliotekscenter Biblioteksentralen A/S kommer ombord som medejer.

2017
Biblioteket-appen sidder på cafe

Biblioteket-appen lanceres

Appen bliver implementeret i samtlige danske kommuner, og dermed får alle danskere lettere adgang til bibliotekernes tilbud.

2018
Butler-i-brug

Udvikling af selvbetjeningsløsninger

Redia introducerer bl.a. Butler og Access. Visionen er at skabe et sammenhængende økosystem inden for selvbetjening på bibliotekerne. 

2019
Assist_2

Assist bliver til

I samarbejde med Deichman udvikler Redia et nyt og brugervenligt værktøj til personalet. Deichman er Oslos moderne hovedbibliotek, som deler Redias visioner for bibliotekerne.

2020
Nordeuropa

Nordeuropa i kikkerten

Den tyske biblioteksleverandør EKZ Group bliver medejere som en del af strategien om at udvikle biblioteksløsninger til Nordeuropa. 

2022

Vil du være en del af holdet?

Redia består af et team på ca. 30 medarbejdere placeret i Aarhus og København. Vi leder løbende efter nye talenter, så tag endelig fat i os, hvis du kan se dig selv i vores team.

Ledige stillinger

 

  • En del af et kreativt team

  • Fleksible arbejdstider

  • Faglig udvikling

  • Sociale arrangementer

  • Frokostordning