Jobopslag - Supportmedarbejder

Jobopslag

Support-medarbejder

Er du vores nye support-medarbejder i Redia?

Har du lyst til at varetage en bred vifte af supportopgaver i en dynamisk design- og softwarevirksomhed, der altid har kunden og slutbrugeren i fokus? Så er du måske vores nye support-medarbejder hos Redia!

Hos Redia har vi fokus på at skabe digitale kommunikationsløsninger til biblioteker i både Danmark og udlandet. Vi har travlt og oplever stor efterspørgsel på vores produkter. Du kan læse meget mere om Redias produkter lige her: redia.dk/da/products/

Hvem søger vi?

For at servicere vores mange bibliotekskunder/samarbejdspartnere bedst muligt, har vi brug for at udvide vores support-team og søger derfor en kollega, der kan genkende sig selv i nedenstående:

  • Har erfaring med opsætning af hardware/montering af hardware.
  • Er “serviceminded”/har erfaring med at supportere.
  • Er vant til at arbejde i forskellige programmer – og god til at håndtere mange forskellige opgaver.
  • Er klar til at håndtere en bred vifte af pc-opgaver (bestillinger, installation af programmer mm.)
  • Har solid erfaring med Windows/Windows-konfigurering.
  • Er en “gør det selv”- mand/kvinde.
  • Er udadvendt, proaktiv og kan lide at tingene i perioder går
    stærkt.

I Redia har vi en uformel omgangstone og er altid åbne for dialog med henblik på at løse opgaverne bedst muligt for vores kunder. Vores teams består af folk med mange forskellige faglige profiler. Du vil således både skulle arbejde sammen med supportere, projektledere, programmører, UX’ere, designere mf.

Lyder Redia som stedet for dig? Så send hurtigst muligt en ansøgning samt CV til kenneth@redia.dk eller kontakt Kenneth Holm (COO) på 27 20 24 92 og hør nærmere. Vi afholder samtaler løbende.